onsdag den 21. september 2011

Lidt mere om mig.

Som beskrevet tidligere har jeg en masse interesser og en af de mange er musik. Musik betyder utrolig meget for mig og jeg håber at jeg i løbet af de næste 3 år selv kan kommer i gang med at spille et instrument for alvor. Min musik smag er MEGET bred, så i vil se en masse forskellige musik indlæg som jeg kommer med her på bloggen.
 Her er lige et billede af mig og en ven. Så i kan se hvem jeg er. Det er mig til højre.


Denne gang står den på raggae med den dejlige jamaicanske sanger, nemlig Bob Marley.
Og i dette nummer bliver der spillet raggae som vi kender det aller bedst! Fede afslappende rytmer, som virkelig er ørehængende. Fik lyst til at smide dette nummer op da jeg sad og hørte den mens jeg lavede lektier. Jeg havde egentlig glemt dette herlige nummer, men så gav en af mine venner mig det heldigvis på hjernen i dag! Her er det i hvert fald!
Bob Marley - A La La La La Long
Don't worry be happy!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar