mandag den 19. september 2011

Mig.

En af mine veninder skrev i dag til mig at nogle af hendes venner havde læst min blog. Fedt! Tænkte jeg, og det var det skam også, fik noget lækker konstruktiv kritik som jeg helt sikkert kan bruge til noget. Så de næste indlæg vil komme til at handle en hel del mig om mig og hvem jeg er.

Så jeg starter her. Jeg hedder Jonathan og er en relativt almindelig dreng som bor i en lille bondeby der hedder haslev. Jeg har mange forskellige interesser og få passioner. En af dem er gastronomi og det er især et af de emner som bloggen kommer til at handle om, udover de andre emner jeg kommer til at skrive om. Den anden er fotografering, som allerede fylder lidt, men kommer til at fylde rigtig meget i min blog når jeg endelig får et kamera.

Mens jeg skrev dette stod jeg lige og lavet lidt lækkert i køkkenet, så i kan lige få et par billeder! 

Det skal dog siges at jeg hverken er kok eller ejer af et godt kamera endnu!
So don't hate, create!
Du kan få opskriften på Arme riddere Via linket her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar