onsdag den 14. september 2011

Stil.

I længere tid har jeg synes at min stil var kedelig og alt for mainstream, så det er jeg efterhånden begyndt at gøre op med. Jeg går i den lidt alternative retning, dog kommer den til at bære lidt præg af det amerikanske "Swag" som nu er kommet til Danmark. Her er nogle billeder af de ting jeg kommer til at anskaffe mig indenfor det næste halvår.
 Det første jeg skal have anskaffet mig til vinteren er en stilet jakke. Jeg surfede lidt rundt på nogle forskellige hjemmeside og endelig fandt jeg denne her! "Well Protected Cape Coat" Fra det sublime mærke A New York Thing eller "Anything".
Den koster 1400 kr. Og kan Købes via linket her.



Det næste jeg kaster mig ud i er endnu engang til efteråret og vinteren!
De her super sprøde støvler fra mærket Wolverine. Støvlerne her blev rocket en hel del sidste vinter, men jeg synes stadigvæk at de er super dope!
De koster 1200 kr. Og kan Købes via linket her.

 Det sidste jeg kaster mig ud i lige pt. er denne hamrende lækre bordeaux crewneck fra det inkarnerede kunstneriske tøjmærke "Wood Wood". Jeg skulle have mig en trøje der var enkelt, men samtidig fresh. Og det gør Wood Wood fantastisk, med deres crewneck kollektion "Chapman"!
Denne trøje koster dog 900 kr. så det er med at spare lidt sammen.
Den kan købes via linket her.


Make style not war!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar