mandag den 27. februar 2012

Pato Siebenhaar. Ca' lige her

Jeg hentede i dag efter lang tids venten, Pato Siebenhaar's nye album "Ca' lige her". Sweeeeeet album. Albummet svæver rundt i forskellige genre bla. rock, hip-hop, blues og ska, som blander sig med tekster lige fra kæresteprobs til politik. Sidst, men ikke mindst er der den skaldede brilleabes sprøde stemme, som man ikke bliver træt af. Samtidig med at han selv lige har udgivet plade, er han med over det hele. Bla. på kesi's nye plade "Bomber over centrum". Skøn mand og skøn plade, jeg har i hvert fald på fornemmelsen at jeg ikke bliver træt af dette album lige forløbig!

3 kommentarer:

  1. Hehehe... Fedt du kan lide det, men jeg er ikke med på Kesi's plade.

    Men tak alligevel!

    - Pato.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hovsa! Min fejl, jeg læste forkert.

      Slet
  2. det er vist nok Orgi-E, Pernille Rosendahl, Benny Jamz og Vivid der er med på pladen fra Kesi

    SvarSlet