mandag den 16. januar 2012

A cup of monday......

For at pæppe denne lidt trivielle Mandag aften op valgte jeg at købe noget guf. Det endte med at blive en 500 gr. pose "Peter Larsen" mellem ristet java columbia bønner. Dette køb kan gøres i vor alle dagligdags brugs. Kaffen selv havde en lækker, mild og meget fyldig smag, samtidig med at duften på bønnerne også var ret mild.









For lige at krydre det indslag lidt mere, synes jeg det kunne være meget sjovt at lave et lille klip. Det er ikke noget specielt, men jeg ville gerne prøve at udvikle mig lidt mere indefor det også. Dog mangler jeg et ordenligt redigerings program, lidt ærgeligt da windows movie maker voldtager kvaliteten af klippet.... 

Denne kaffe efterlader i øvrigt en aroma af mild kaffe med en lille snært af chokolade i lokalet.
God aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar