mandag den 16. januar 2012

Sound of the week.

"Deadmau5 - Strobe".
I denne uge starter jeg noget der hedder "Sound of the week" hvor jeg har taget lidt inspiration fra andre blogge til at lave min ugens lyd.
Jeg lægger ud med at gå ind i den elektroniske verden, hvor en af de største navne (Efter min mening) Deadmau5 skaber fantastisk musik. Dog er jeg helt vildt betaget af denne her sang "Strobe", som starter som lækre, fredfyldte, elektroniske og ikke mindst harmoniske toner som ligeså stille med nogle sprøde overgange går over i fantastisk club musik, hvilket dog ikke ødelægger den. Synes at denne sang er gennemført og derfor har jeg valgt den som mit første nummer ud af mange. Nummeret kommer fra Albumet "Lack Of A Better Name" Af Deadmau5 selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar